Ander Onderwerpe

Ps 81:17 "Maar vir julle sal Hy ... versadig met heuning uit 'n rots"
Ps 19:12 "Die bepalings van die Here is reg ... soeter as heuning, as druppels uit 'n heuningkoek"
Deut 32:13 "Die Here het ... hom heuning uit klipskeure laat geniet"

 

In die onderstaande tabelle is 'n verskeidenheid onderwerpe waarop jy kan klik en lees.

 

| Terug na hoofblad >> |

 

 

DAGSTUKKIES 

Genesing
9 Junie 2013

Ons lees so baie van “bonatuurlike” genesing in die Bybel, dat daar geen twyfel is dat Jesus op wonderbaarlike maniere kan werk nie.  As jy in die nuwe testament lees, sal jy sien dat elke enkele persoon wat Jesus aangeraak het om hulle te genees, gesond geword het.  Onthou jy: “Deur Sy wonde het daar vir ons genesing gekom” ... lees verder >>

Wie is jy in Christus?
3 Junie 2012

Elke mens is deur God geskep, of jy dit glo of nie.
Jesus het vir almal gesterf, maar almal is nie IN Christus nie! Dis nie outomaties nie. Om IN Christus te wees, beteken dat jy ...  lees meer >>

Uitverkiesing - ds Sarel Visser
Kernaspekte waarna gekyk word is:  Wie is die God wat uitverkies? Wat is die rol van Jesus Christus in die uitverkiesing?  Wat is die effek van die sondeval op die vrye wil van die mens?  Kan ek regtig seker wees? Wat is die verband tussen die uitverkiesing en getuienis teenoor ongelowiges?  Wat is die positiewe doel van die uitverkiesing? ... lees meer >> 

Vader van Kersfees
Gedig deur Phlip Gibson

Maar ek ken die ware Vader van Kersfees ....
lees meer >>

TOOLBOX vir manne van God
'n Boekie met praktiese wenke vir die man wat wil leef soos God dit verwag ...
lees meer >>

Vas & gebed
Dokument oor vas en gebed, saamgestel deur Elizabeth Jordaan van Jericho Mure ... lees meer >>

Hubbly Bubbly
Lees artikels van CANSA met inligting oor die gevare verbonde aan die rook van Hubbly Bubbly-pype... meer hier >>

Laai 'n power point slide show af >>

 

Annette Potgieter se briewe
Willie Potgieter is getref deur Gillian-Berre sindroom, wat hom binne 'n paar ure heeltemal verlam het. Sy hele gesinslewe is oornag ernstig beproef, hy kon nie meer werk nie, en is nou in 'n rolstoel.

Hier volg twee stukkies wat Willie se vrou geskryf het na sy siekte ... lees meer >>

 

n Nag van angs vir jou en my
(Peter van Maarleveld)

Na die nagmaal in die bovertrek, vertrek Jesus en sy dissipels na die tuin van Getsemane. En dit is hier waar die dissipels kon sien en beleef wat die ware inhoud van die nagmaal sou wees. Dit is hier wat hulle kon sien wat dit van Jesus sou vra dat sy liggaam gebreek moes word en sy bloed moes vloei as ʼn volkome versoening vir ons sondes ... lees meer >> 

Baklei 'n slag ... vir dit wat die moeite werd is (Peter van Maarleveld)
Aha, in my geestesoog sien ek ʼn paar mense wat na mekaar kyk wat dink: hier is my geleentheid om ʼn paar panne nader te sleep om my te help baklei in hierdie verhouding. LW, ek sê nie dat ons in die verhouding moet baklei nie, maar vir die verhouding. Los dus die panne en vuiste, maar neem inisiatief en moet jou omstandighede nie maar net sommer so aanvaar nie. Baklei vir dit wat vir jou belangrik is... lees meer >> 

Kom maak jou genadekruike vol
(Peter van Maarleveld)

Vir baie van ons maak dit dalk nie sin om te midde van soveel terugslae weer op te staan en aan te gaan met ‘n lied in die hart. Miskien is dit omdat ek en jy ook al iets van die seer kant van die lewe ervaar het. Miskien sit jy vanaand by jou huis en weet jy wat dit is om deur die lewe rondgestamp te word, om die een terugslag na die ander te moet hanteer ... lees meer >>

Die Bybel: 'n Direkte Vertaling
Lees die amptelike dokumente van die Bybelgenootskap wat handel oor die nuwe Bybel vertaling: klik hier >>
   
| meer dagstukkies | meer bybelstudies | ander onderwerpe |

Duplisering en verspreiding word toegelaat sonder veranderinge en met verwysing na die webruimte (www.heuning.co.za) of die betrokke outeur